Stare zdjęcia KRAŚNIKA i KRAŚNICZAN – 68/17

IMG_0025

One comment

  1. Witam Dla mnie kioski „RUCH”u były zawsze ciekawymi obiektami. Przypominam sobie teraz, ileż razy przemierzałem Kraśnik Fabryczny „wokołó” (Lenina, Bieruta) jedynie po to, aby obejrzeć kioskowe witryny. Z tych kiosków które pamiętam, jeden był koło apteki w smoluchu, stał od strony Lenina, potem, już w końcu lat 80-tych odwrócono go bokiem do ulicy, drugi stał mniej więcej w połowie drogi między księgarnią a Domem Kultury, po parzystej stronie uicy Lenina, trzeci – koło przystanku obok Domu Kultury. Kolejny był na rogu koło poczty, a gdy ktoś chciał nadrobić drogi (mi się to często zdarzało) był też kiosk na ulicy Dąbrowszczaków, tam gdzie targ, niemal dokładnie na wylocie przecznicy od strony poczty (nazwy tej ulicy niestety nie pamiętam). Potem, wracając ulicą Bieruta mijałem kolejne dwa kioski, jeden mniej więcej w połowie ulicy (bywał często zamknięty), a drugi obok piwa, na rogu, tam gdzie od Bieruta odchodził ukośnie chodnik ku parkowi z fontanną. Przez park miałem koniec spaceru, wracając pod swój blok, Lenina 8. Tak odświeżyłem sobie w pamięci jeden ze swych spacerów jako dzieciak z „RUCH”-em w roli głównej.

Skomentuj

