STARE ZDJĘCIA KRAŚNIKA I KRAŚNICZAN – 8/16

p4

3 comments

  1. Na moje oko to „moje czasy”, czyli pierwsza polowa lat siedemdziesiątych. Twarz chlopaka w okularach nie daje mi spokoju.. Ja znam tą twarz, ale niestety, nie pamiętam. To moze być np. mój sąsiad z pierwszej klatki z dawnej Lenina 8 – Piotrek Belniak. On nosił takie okulary. Był w harcerstwie „kimś”, niestety nie pamiętam już stopnia. Mnie usilowali wciagnąć, ale nie chodzilem na zbiórki. Taki pas, jak ten na zdjęciu, nadal mam, bardzo solidna robota, gruba, idealnie wyprawiona skóra. Po tylu latach tylko ściemniał. Byla do niego i finka w futerale, ale gdzieś zaginęła w czasie. Pozdrawiam Kraśniczan :-)

  2. Panie Piotrze – chłopak w okularach to Grzesiek Płecha. Kiedyś gitarzysta zespołu Paradox i Bajm.
    Obecnie muzyk, kompozytor, producent. Grzegorz to rocznik 1962. To zdjęcie z jakiejś imprezy ZHP w dwójce

Skomentuj

