Stare zdjęcia KRAŚNIKA i KRAŚNICZAN – 68/14

K2

7 comments

  1. Szanowny Panie Januszu. Odwiedzilem p. Woźną w koncu lat 70-tych, mieszkałem wtedy już pod Warszawą.. Juz była wtedy chora, nie wychodziła z domu. Plakała, gdy Jej wręczylem kwiaty. Nie zapomnę nigdy tego (juz tu raz wspomniałem o tym) co mi powiedziała: – Ja ciebie przeciez biłam, pamiętam, nie zasluguję na kwiaty. Odpowiedzialem ze to byl pryszcz, cięzsza rękę miała np. pani Stawiarska (geograficzka). Rozesmiała się, zaprosila mnie na herbatę…

    Pozdrawiam

Skomentuj

