Stare zdjęcia KRAŚNIKA i KRAŚNICZAN – 47/14

Stylowa

Reklamy

8 comments

  1. Moze przedstawić przegląd kultowych miejsc gastronomiczno handlowych następne to Zacisze , Strzelecki , z mini to kiosk Grzybek,Łukasik ma ktos fotki tychn kultowych miejsc

  2. Tia… centrum krasnickiej kultury i rozrywki ;-). Uwielbial klimaty tego miejsca rysownik zakladowej gazety, p. Kielbasa (uczylem się z jego córą). Pamietam wiele przesmiesznych rysunkow spod tych drzwi. Bylem w Krasniku w latach 90-tych, Stylowej juz nie bylo..

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s