Star znaczy gwiazda – 216/13

Nigdy nie pretendowałem do tytułu gwiazdy, w przeciwieństwie do pewnego narcyza ze starostwa, ale się nią stałem. Wręcz przeciwnie, robiłem swoje czyli walczyłem z korupcją w naszym pięknym mieście. Dziś awansowałem do roli gwiazdy i to prawie telewizyjnej, a to za sprawą nagrania przypominającego moje wystąpienie na zebraniu z P.C. Cóż mogę powiedzieć? Miło mi, że jestem tak szeroko reklamowany, choć i nie to zdrowie już i uroda jakby mniej nadająca się do pokazywania. Wszystko w życiu ma jednak swój sens, dlatego dziękuję lokalnej TV, przez wielu zwanej reżimową, za przypominanie moich zasług. To odświeżenie w pamięci kraśniczan przyda się przy najbliższych wyborach. Może nie wszyscy kojarzą o czym mówię, więc przypominam. We fragmencie lansowanym przez reżimówkę jestem na wiecu poparcia dla PC. Tak, byłem tam, ponieważ postanowiłem zakopać wojenny topór, przestać działać politycznie a zająć porządkowaniem szeroko pojętej historii naszego miasta. Praca dla miasta była wówczas możliwa tylko dzięki przychylności miłościwie panującego, którego akceptację musiała zyskać nawet sprzątaczka starająca się o pracę, nic nie ujmując tym paniom. Plon moich działań jest widoczny na stronie miasta i przemawia na moją korzyść. Nie pisałem o osiągnięciach władzy, nie doznałem od niej żadnych zaszczytów, a pokazywanie mnie na spotkaniu nie skończyło się dla P.C. sukcesem, a wręcz przeciwnie. Kiedy kładę na szalę swoje dokonania, to raczej powodów do wstydu mam mniej niż dworacy P.C, którzy dzisiaj weszli w rolę pierwszych sprawiedliwych i zbawców miasta. Panowie i Panie, ja w przeciwieństwie do Was mogę na siebie spojrzeć w lustro bez obrzydzenia. Natomiast Wasz kontakt ze zwierciadłem musi zakończyć się wytarciem śliny. Serdecznie pozdrawiam i miłego odbioru.

Mirosław Sznajder

One comment

  1. „… dworacy P.C, którzy dzisiaj weszli w rolę pierwszych sprawiedliwych i zbawców miasta.”
    Bardzo trafne stwierdzenie.

Skomentuj

