Kraśnicka subkultura młodzieżowa (1/2) – 71/12

Szczegóły na stronie miasta

14 comments

  1. „Banda Okonia”-pod taka nazwa ich znam.Jak na tamte lata, przasne,szare(moja opinia!),byla to grupa ludzi, dajaca troche kolorytu naszemu robotniczemu miastu(np.W.S.paradujacy w kozuchu w srodku lata przez ulice).Kiedys z dwoma kolegami, pojechalismy rowerami(jeden z nas na „Ukrainie”) na Krzywie,okres letni,wykapalismy sie w stawie.Juz mielismy wracac ,kiedy pojawili sie Oni(!).Rozebrali sie do naga,wzieli od nas rowery i …probowali dojechac na nich do istniejacej jeszcze wtedy wysepki posrodku stawu..!.Stalismy na brzegu,dla nas to bylo” i straszno i smieszno”.
    Rowery odzyskalismy.

  2. to tylko namiastka albo trzon barwnej grupy a gdzie Forma i innni mozna by było fajny filmek nakręcić kryminał komedia w jednym

  3. Jesli wolno wyrazic swoja opinie,dla mnie byla to bandka cienkich cwaniakow.Nigdy mi nie imponowali,a wrecz przeciwnie,smieszyli.Ot taki krasnicki folklor.

  4. Każdy ma prawo mieć własne zdanie. Ja jednak uważam, że grupa odegrała dużą rolę, więcej na ten temat w drugiej części, którą zamieszczę w środę…

  5. Tak zaraz polityka obalili komunizm szkoda ,że w wyborach niestartują poprostu ja uważam ,zeto chłopcy ,których szkoła nie ciągneła pomimo ,ze znam paru naprawdę dobrzy byli z róznych przedmiotów ,chcieli zaimponować sylwetką ,budzić respekt i tyle .Czasami im odbiło ktos naraził się i oberwał ale odrazu komunizm obalać ho ho ho

  6. „Troszkę” moda zmieniła się przez te lata. Patrząc na dzisiejszych „blokersów” i na to zdjęcie… Trzeba przyznać, że ten styl był zajefajny.

  7. Tacy jak oni przeyczynili sie do obalenia komunizmu w Polsce.” Mylisz sie,komune obalil porucznik Bogdan,nie zapomne jego okrzykow”precz z komuna,powiedzial najwyzszy oficer Armii Krajowej,por.Bogdan”!

  8. @beatachris
    Jesli dla ciebie byl to krasnicki folklor lub bandka cwaniaczkow nalezalo pokazac i wyroznic sie czyms co cale miasto by zapamietalo ! A jedank jak na lata poczatkowe 70-te nikt jak my nie odwazyl sie przejechac autostopem po Rumunii , Bulgarii i Wegrzech. Cwaniaczki czy troche odwagi i charakteru moja droga Pani.

  9. przepraszam ale płk.bogdan sam widziałem i slyszałem jak awansował na sikorskiego po palowaniu

  10. Akurat Ci byli skrajnością. Mi wtedy bardzo imponowała zawsze nienagannie i spod igły ubrana „banda”: „Lenaś”, Józek Pietrzak i Ś. P. Andrzej Kandzierski, często wystająca przed kinem czy pod kawiarenką..

Skomentuj

